هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانانتور آنتالیا نوروز 95 خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل ۴ ستاره کلاب فالکندر قلب آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد این هتل در ۱۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف Kaleici واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-کلاب-فالکن1.jpg

-کلاب-فالکن3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا :

هتل کلاب فالکن دارای اتاق های بسیار لوکس و زیبا با امکانات مدرن برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95می باشد.اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. از فعالیت های ورزشی هتل می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت اشاره کرد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر مسافران تور آنتالیا و فرزندانشان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.از جمله امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد می توان به لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان و فروشگاه اشاره کرد.

-کلاب-فالکن6.jpg

-کلاب-فالکن2.jpg

-کلاب-فالکن7.jpg

-کلاب-فالکن8.jpg

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا  با نمای زیبا و رو به دریا  بودن  اتاق ها توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند.

-توریست1.jpg

 

امکانات هتل توریست آنتالیا :

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران از این هتل راضی باشند. اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 می باشد و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و دامادان نیز دارد.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته اند. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام  میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: